صادق حقیقی پور در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز  با اشاره به شعارسال ۹۶ مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: طبق  برنامه ریزی انجام شده باید با حمایت از ظرفیت صنایع بومی  برای توسعه خدمات رسانی مطلوب در استفاده کنیم.

وی حرکت سیستمی و تعامل بین بخشی، با محوریت اهداف شرکت را زمینه ساز دستیابی به موفقیت دانست و افزود: رفع بسیاری از مشکلات با اصلاح برخی روند ها، توجه جدی به نظم و انظباط اداری و همگرایی در مسیر دستیابی  به اهداف میسر خواهد شد.

مدیر آبفا خوزستان با تاکید بر نظارت درون سازمانی بر اساس شاخص های تعیین شده تصریح کرد: توجه به بازخورد عملکرد آبفا استان در تمام بخش ها ضمن رفع نواقص به ارتقاء کار آمدی شرکت منجر  خواهد شد.

حقیقی پور قانونمداری همراه با شجاعت و تدبیر در مدیریت را موجب پویایی آبفا خوزستان دانست و بر حرکت خلاقانه و شفاف برای افزایش سطح کارآمدی آبفا استان تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی ادارات آبفا، توسعه خدمات و کسب رضایتمندی مشترکین است که از این رو باید عملکرد مجموعه مدیران آبفا خوزستان بر مبنای اثر بخشی اقدامات آنان در جهت وظایف و اهداف شرکت ارزیابی شود.

انتهای پیام/