عباس پاپی زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در اهواز درباره آخرین وضعیت موسسه آرمان (وحدت) اظهار داشت:پرداخت سپرده مردم در موسسه آرمان به موسسه ملل واگذار  شده است و پرداخت‌ها تا سقف ۳ میلیون تومان طبق برنامه زمان بندی شروع می‌شود.

وی افزود: مبلغ ۳ میلیون تومان پرداخت توسط موسسه ملل مورد بحث ما بوده است و من با رئیس کل بانک مرکزی صحبت کردم که این مبلغ بسیار اندک است و دردی از مردم را  دوا نمی‌کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که تا سقف۳ میلیون تومان سپرده دارند عملاً مشکلات کمتری دارند تا کسانی که خانه و زندگی خود را فروخته‌اند والان زندگی‌هایشان به چالش کشیده شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان به دغدغه سپرده گذاران اشاره کرد و گفت: ما افرادی را دیدیم در بین این سپرده گذاران که بیمار هستند وخانه‌هایشان را فروخته‌اند و در این موسسه گذاشتند به این امید که با سود سپرده خود بتوانند داروی مورد نیازخود را تأمین کنند.

پاپی زاده  افزود: این پرداخت تقریباً دردی را از مردم دوا نمی‌کند ومتأسفانه در این وضعیت سپرده گذاران نه می‌توانند زندگی خود را بچرخانند و نه داروی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان خاطر نشان کرد:  دیروز بحث جدی بارئیس کل بانک مرکزی داشتم و گفتم که پرداخت تا سقف ۳ میلیون تومان به سپرده گذاران  موسسه  آرمان (وحدت) توسط موسسه ملل عملاً وقت تلف  کردن است.

انتهای پیام/