جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور گفت: ابر قدرت خداست و هر کسی از خط خدا خارج نشود، ابرقدرت است.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، امیر سرتیپ دوم محمد مختاری فر صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، ضمن تبریک روز پدافند هوایی، با بیان اینکه ما نیروهای مسلح، به خط و اصولی پایبند هستیم که منصوب از خط مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: به سه نکته اساسی ایمان داریم، اول اینکه هر کسی خط ولایت و ولایت فقیه را زیر سوال ببرد از ملت ایران و از ما نیروهای مسلح نیست، دوم اینکه هر کسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی، مرزبانی، بسیج قهرمان و اقتدار نظامی را روی آن بحث کند و بخواهد به کشورهای زورگو باج بدهد، این هم از جرگه نیروهای مسلح و انقلابیون نیست و سوم اینکه هرکسی که بخواهد خطش این باشد که با آمریکا سازش کند و به آمریکا اعتماد کند، از نظام جمهوری اسلامی ایران خارج و همچنین از جرگه ما و ولایت نیست.

وی با این توضیح که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل و با تمام قوت و توکل بر خدا، از کشور صیانت می کنند تاکید کرد: ابر قدرت اصلی در دنیا تنها خداست و هر کسی به خدا متکی باشد ابرقدرت است، ما اعتقاد داریم بنا به قرآن کریم، روایات و فتوای علما، ابر قدرت خداست و هر کسی از خط خدا خارج نشود، ابرقدرت است.

جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور در ادامه با بیان اینکه آمریکا ابرقدرت نیست، افزود: آمریکایی ها در میدان نبرد در مبارزه و درگیری آنقدر ضعیف هستند که نتیجه اش در لبنان در مقابل یک گروه کوچک مثل حزب الله، اسرائیل تا دندان مسلح را به زانو درآورد.

وی در ادامه گفت: آمریکا در سوریه و افغانستان شکست خورده و طبل تو خالی است که مثل کفتار پیر، دندان به دولت‌های ضعیف نشان می‌دهد.

امیر مختاری فر بااشاره به اینکه نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند اظهار کرد: از بسیج مردمی نیروهای مسلح تا سرلشکر ارتش و سردار سپاه هر جایی که مقام معظم رهبری اجازه فرمودند، جانمان را تقدیم می‌کنیم. بنابراین کسی که می‌خواهد جانش را بدهد چه ترسی دارد از اینکه یک آمریکایی بیاید و بگوید حملات نظامی روی میز است، اصلا میزتان پایه ندارد. از این میز نمی‌ترسیم چرا که پیرو امام حسین(ع) هستیم.

جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور اظهار کرد: ما کسی هستیم که یک بسیجی، یک سردار، یک امیر و یک سرباز ما در سوریه تکه تکه می شود اما حاضر به تسلیم نمی شود و این فرهنگ ماست.

امیر مختاری فر با اشاره به اینکه پدافند هوایی چند کار اساسی در کنار نیروهای مسلح انجام داده است، گفت: فرونشاندن تروریست معروف ریگی با همکاری نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی، یکی از نقاط قوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود، دریادلان نیروی دریایی سپاه آن تفنگداران را محاصره کردند و هواپیمای آمریکایی برای نجات او جنگنده ها خود را آوردند و اعلام بمباران کردند ولی از سوی ایران جنگنده های «اف ۱۴» ارتش و پدافند هوایی آماده و اعلام کردند اگر نزدیک شوید موشک می زنیم. این دو عملیات هوایی بودند که آمریکایی ها را در خاک جمهوری اسلامی با قدرت تمام به زمین نشاندیم. در عملیات دیگر، پدافند اسرائیلی در نطنز عملیات بزرگی بود که پدافند هوایی، اسرائیلی‌ها را برای همیشه سرکوب کرد.