نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پدافند هوایی مرزبان آسمان‌ جمهوری اسلامی و سنگر اول مقابله با تهدیدهای هوایی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، آیت الله عباس کعبی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در اهواز، بااشاره به اینکه هوافضا، زمین، قدرت موشکی و پدافند هوایی برای مقابله با دشمنان و تبهکاران ضدبشریت و نیز برای دفاع از مظلومان است اظهار کرد: طبیعی است که ایران اسلامی در ارتقاء قدرت بازدارنده دفاعی و قدرت موشکی خویش هیچ محدودیتی را نمی‌پذیرد.

وی افزود: جهاد در راه خدا یکی از رویکردهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که پدافند هوایی مرزبان آسمان‌ جمهوری اسلامی و سنگر اول مقابله با تهدیدهای هوایی دشمنان است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود پدافند هوایی مقتدر کشوری تهدیدناپذیر است و مرزهای هوایی امنی را دارد.

آیت الله کعبی بااشاره به اینکه ولایت فقیه تضمین‌کننده آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی، وحدت و انسجام ملی و نیز حفظ هویت، اطمینان و آرامش ملت ایران شده است، اظهار کرد: مردمی بودن نیروهای مسلح ما از دیگر ویژگی‌های برجسته آنها است. امنیت در ایران مردم‌پایه و ولایت‌محور است.

وی عنوان کرد: نیروهای مسلح ایران لنگرگاه اطمینان، آرامش و آسایش ملت بزرگ ایران هستند و اقتدار و امنیت کشور را حفظ می‌کنند.