رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب در کشور گفت: اجرای ۱۸ برنامه به مناسبت دهه پدافند هوایی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، حجت الاسلام جان مراد موسوی صبح شنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در اهواز با اشاره به اینکه دهه پدافند هوایی از سوم تا دهم شهریورماه می باشد اظهار کرد: در این دهه نیز برنامه هایی از جمله سخنرانی فرماندهان منطقه و گروه های پدافند هوایی جنوب غرب در کشور در نماز جمعه، حضور پرشور و مستمر فرماندهان، افسران، سربازان و خانواده های آنان در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدای پدافند هوایی، دیدار با جانبازان و ایثارگران مدافع هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه ویژه دهه پدافند هوایی غبارروبی مزار شهدابوده که انجام شده است، گفت: همچنین صبحگاه نیروهای مسلح که به میزبانی پدافند هوایی اهواز با حضور تمام نیروهای مقتدر مسلح استان در سطح خوبی برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب در کشور در ادامه سایر برنامه های دهه پدافند هوایی را دیدار با نماینده های مجلس خبرگان از جمله آیت الله کعبی، سخنرانی وی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صورت گرفت، برگزاری جشن ملی پدافند هوایی در اهواز با حضور خانواده‌های همرزمان در منطقه پدافند جنوب غرب کشور، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، کتابخوانی، جلسات آگاه سازی سیاسی و فرهنگی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برشمرد.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: در بحث نمایش اقتدار، پدافند هوایی و رزمندگان مدافع حریم آسمان جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش خبری اصحاب رسانه و رسانه ملی انجام خواهد شد.